keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Uusi ulkoasu ja kuulumisia

Taas on tää kirjoittaminen jäänyt, hyi mua.

Kerron nyt lyhyesti nää tapahtumat.
Sunnuntaina hyppäsin ilman satulaa Paronalla ja ratsastin silloin myös Pennin, kummatkin meni tosi hyvin. Maanantaina Parona oli kävelykoneessa ja Kertun mä juoksutin ekaa kertaa sen ollessa täällä. Se meni aika hyvin, vaikka Kerttu ei ihan tajunnut mun epämääräsii ääniapuja...:D Tiistaina menin kevyesti kummatkin hevoset. Tänään mä olinkin tukarireissussa Powerparkissa koko päivän, joten hepat oli tänään vain kävelykoneessa.

Musta oli muuten taas tehty eilen joku topa htnettiin :D Aloittajalla oli vissiin vähä tylsää, kun piti kaikkee shaibaa kirjoitella sinne. Nojaa, ei siitä sen enempää, saimpahan ainakin pari uutta lukijaa ja kivasti sivunkatseluita!


(c) Siiri

Mitä mieltä ootte muuten uudesta ulkoasusta? Ite tykkään bannerista eniten! Bannerin teki minulle Lotta, ja käykää toki katsomassa Lotankin blogi: http://lottajahepat.blogspot.fi/ (:

Mun kyytiongelmakin selvisi ja näillä näkymin ollaan siis menossa Vaasan kisoihin! Pääsen sinne onneksi Kristan kyydillä. Noitten kisojen jälkeen onkin vähän pitempi tauko seuraaviin, taisi olla joku 3 viikkoa :C

Ps. Sori kirjoitusvirheistä, laitetaan väsymyksen piikkiin. 
Pps. Täytän reilun tunnin päästä 16, woopwoop!



18 kommenttia:

  1. mitä vaasas? häirittee nuo ruudut lukies taustalla mutta banneri on hieno :)

    VastaaPoista
  2. Susta on tasan blogilinkki hötönetis 'poikaratsastajat'. Sieltä tulin just kattoon, kuka ihme. Shaibaako?

    VastaaPoista
  3. Kiva banneri! Ja paljon onnea! :D

    VastaaPoista
  4. sulla on hyvää matkaseuraa sitte vaasaan;) hhheheh ja onnee viel pooona!

    VastaaPoista
  5. tää on tosi paljon samallaine ku esteistunnassa blogissa oli yhessä vaiheessa, kenties tuo Lotta vähän yrittänyt kopsata tai jottai???? Muutenkaan en itse tykkää kannattaa vaihtaa koska esim kuvien laatu on aika surkea :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa no kuule kysy ihan lotalta jos häirittee noi paljo. ja valivali tee parempi bannu nii laitan sen sitte.

      Poista
    2. pakko kyllä sanoo että toihan ei muistutakkaan tota mun tekemää :D voin taata että ihan omasta päästä oon tehnyt älä sure rakas ano :)<3...

      Poista
  6. kiva banneri! ja onnee (:

    VastaaPoista