perjantai 24. toukokuuta 2013

Koulutuuppinkia ja anot

Mulla on nyt erittäin tärkeä ilmoitusasia, koskien anoja. Te siis nyt menetitte tän kommentointi mahdollisuuden, sori. Muthei, tää käytäntö on vain teidän parhaaksenne! Nyt ette pysty julkisesti nolaamaan itseänne täällä (:  Pidän tän käytännön nyt jonkun aikaa, että te anot tajuatte rauhoittua ja mäkin voin valmistautua henkisesti teidän shaibaan sitten tulevaisuudessa B)

Mutta siis, tänään Carolina ratsasti Kertun. Mä en menny koko päivänä kouluun, onneksi! Ennen tuota valmennusta mä alkuverkkasin Kertun, jonka jälkeen Carolina itse meni selkään. Meno näytti aika erilaiselta, Kertustahan kuoriutui melkoinen kouluhevonen! Mäkin menin sit vielä lopuksi selkään ja tuntui ihan erilaiselta hevoselta positiivisella tavalla. Tykkäsin tosi paljon Carolinan opetustavasta, selkeitä ja yksinkertaisia neuvoja :D Huomenna mulla on vielä yksityistunti.

Video tämänpäiväisestä:



Ratsasin vielä illalla Paronan feat Krista ja Ella. Menin ihan vain peruskoulua ja vähän puomeja. Mä laitoin myös kannukset, että Pansku reagoisi vähän nopeammin pohkeeseen. Heppa kuunteli ja rentoutui hyvin, ja mäkin onnistuin istumaan ihan siedettävästi harjoitusravissa! Mentiin lopuksi vielä laukkailemaan pellolle. Ratsastuksen jälkeen tehtiin kaikkea tosi järkevää Pristan ja Pellan kanssa. Oli kunnon pardit tallilla, eiku :D

TÄSSÄ TODELLA EDUSTAVIA KUVIA



kerro tästä jotain


joo aiva normaali se on :DD

Tein muuten  Kertusta ja Paronasta eilen videon:






2 kommenttia: