lauantai 4. toukokuuta 2013

Hallimestaruudet

Tänään siis oli Pohjanmaan-aluehallimestaruudet. Menin Paronalla 90 ja 100 ja Kertulla 100 ja 110. Heräsin siin ennen yhdeksää ja menin kattomaan 80 luokkaa. Aika kului ihan mukavasti ja kun 80 luokka oli loppumaisillaan, menin laittamaan Paronaa kuntoon. Laitoin Panskun aika nopeasti valmiiksi ja menin kävelyttämään sitä. Mulla oli myös kisahoitajina Venla ja siiri, jotka pitivät heppoja kun olin kävelemässä rataa ja lisäksi he kuvasivat mun radat.

Ysikympin verkassa Parona oli tosi kiva! Verkka pidettiin ulkona. Heppa kuumui kivasti ja oli tommonen luottavainen. Mulla oli aika paljon aikaa ennen mun rataa, joten kävelin aika paljon. Pian olikin mun vuoro jo mennä maneesiin ja Paronakin innostui tosi paljon siinä vaiheessa. Rata meni hyvin, puhdas tuli mutta uusinnassa tein vähän turhan pitkät tiet. 10 sijoittui tässä luokassa ja oltiin 12 (:

Video:


Laitettiin Parona radan jälkeen karsinaan odottamaan ja mentiin katsomaan vielä vähän luokkaa. Alettiin laittamaan Kerttua valmiiksi vähän ennen metrin rataantutustumista. Me laitettiin sille hevosmessuilta ostetut varusteet! Metrin rata oli aika helppo, tai ainakin mun mielestä :D  Verkassa Kerttu kylläkin oli ihan kaamea, se innostui aika paljon kun hypättiin pihalla...mutta maneesissa se oli loistava! Tää oli siis junnujen hallimestaruus luokka ja meidän osalta se meni tosi hyvin. Radan jälkeen olin hetken 2.sijalla, mutta jotkut ohittivat meidät ja oltiin lopuksi 4.sijalla. Oon tosi tyytyväinen, tossa luokassa oli kuitenkin eniten porukkaa :D

Video:





Kertun jälkeen olikin taas Paronan vuoro. Parona kielteli metrin verkassa vähän, ja luulin että se kieltää radallakin. Onneksi olin taas väärässä! Yksi pudotus tuli, mutta oon tyytyväinen, koska toi oli mun ja Paronan eka yhteinen metri.

Video:



Tuon radan jälkeen laitettiin Pansku pois ja ooteltiin, että 110 rataantutustuminen alkaisi. Rata oli ihan simppeli mun mielestä, ainoastaa se sarja vähän jännitti mua. Verkassa tuli aika paljon aika juureen hyppyjä, välillä aika kaukaa. Kyllä niitä hyväkin hyppyjä tuli lopuksi. Rata oli mun mielestä tosi hyvä, mutta toi sarja.....argh :D Mä olin jo ihan varma et pääsen uusintaan, mutta sitte lähin ehkä puskee vähä liikaa ja tuli tommonen laakahyppy. Ei mua oikeestaan harmita, koska tosi monet muutkin tiputtivat juuri samalla esteellä :D

Video:



Seuraavat kisat ovat taas meillä, tosin ne ovat vain seurakisat. Menen vaan 100cm, koska se on isoin luokka :D Paronalla menen varmaan tuuppailemassa jonkun koululuokan, koska tuona samana päivänä on este- ja koulukisat. Seuraavat aluekisat ovat Ylistarossa 18.5 ja ne ovatkin meidän ekat ulkokisat!

7 kommenttia:

  1. Jaa, että pidettiin heppoja:D Kierrettiin käsihevos- aluetta varmaan sata kertaa ympäri ämpäri... Mut molemmat hepat meni nätisti<3 Saat sitte huomenna kuvata mun rataa sillä Pauliinan estetunnilla;) Olkoon se velan maksu tämänpäiväisestä;D

    VastaaPoista
  2. Perus Parona :D ei se oikein jaksa verkassa keskittyä yhtä paljon kuin itse suorituksessa ja heti kun ei oo jalat kiinni tai lähtee puskemaan esteelle, nii se on sit siinä :D Menitte kyllä tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. olin tuol auttamassa mun opettajaa/valmentajaa kun se osallistui myös tuoho 110cm ja näin teidän radan :) tosi hieno ja siisti suoritus!

    VastaaPoista