perjantai 31. toukokuuta 2013

Pitkä tauko oli...

Joo, tosi pitkän tauon pidinkin :D

Keskiviikkona mulla olikin Paronalla koulutunti, joka meni kyllä sairaan hyvin. Tehtiin pysähdyksiä, taivutuksia, temmonvaihtelua ja jotain muutakin, en mä ees muista :D Kuitenkin, lopussa Parona rentoutui ja kantoi itsensä niin hyvin, että aloin tuntea itseni liiankin paljon tuuppariksi, hui.
 Kerttu oli tuona päivänä vain kävelykoneessa.

Torstai ja perjantai olen vain ratsastellut itsenäisesti, kun ei ole ollut sopivia tunteja. Kerttu on toiminut nyt tosi hyvin, nyt se ei vain juokse alta ja hösää kaikkea ylimääräistä niin kuin ennen. Oon käyttänyt jopa kannuksiakin nyt joka päivä Kertulla, kun tuntuu välillä olevan liiankin tahmeaa menoa. Tänään vaihtelin tosi paljon suuntaa, menin väistöjä, temmonvaihteluita ja paljon laukanvaihtoja. Ennen en edes pystynyt tekemään laukanvaihtoja, kun toi kuumui niin paljon niistä, mutta nyt niitä pystyy tehdä niin paljon kuin huvittaa. Parona oli tänään vain kävelykoneessa.

Tänään oli muuten peruskoulun viimenen päivä ja huomenna on päättärit, mitä ihmettä :D Aika on mennyt ihan sairaan nopeesti tänä viimesenä vuotena. Paljon on tapahtunut vuoden aikana, hyviä ja huonoja asioita. Tulevaisuus on myös vähän auki, mua suoraan sanoen pelottaa tietää mitä se tuo tullessaan. Oon kuitenkin melko varma, että lukioon pääsen ja sitten mulla onkin 3 vuotta lisäaikaa miettiä (:

Mutta nyt, ettei menisi liian herkäksi, tässä Vaasan kisoista radat:






tässä siis tapahtui se unohdus

Hyvää kesälomaa kaikille!

2 kommenttia: