lauantai 6. huhtikuuta 2013

Tampereen hevosmessut 2013

Tänään lähdettiin sinne hevosmessuille. Lähdettiin siinä joskus vähä yli kymmenen ajaa kohti Tamperetta ja perillä oltiin n. puoli yhdeltä. Kauhea ruuhka heti, kun astuin sisään! Mutta kumminkin, olin ekaksi Siirin, Millan ja Empun seurassa. Kierreltiin vaa sitä hallia ja kateltiin vaan jotain. Yhes vaihees siirryin  Kristan, Ellan, Anun ja Kaisan seuraan.

Olin myös lupautunut siihen bloggaajamiittiin, joka alkoi Kahdelta. Oltiin aika aikases ja kyllä siihe porukkaakin tuli ihan kivasti, vaikka jotkut lähtivät ennen kuin miitti ehti edes alkaa. En nyt selitä kovin tarkasti, mutta aluksi kerrottiin jotain itsestä, hepastaan jne. Meil ei ollu oikee mitään ideoita, mitä tehdä, joten mentiin vaa kiertelemään halliin. Osa porukasta taas livahti jonnekkin siinä ruuhkassa. Kun tultii hallista pois ja mentiin syömään, oli porukasta jäljellä noin 6 ihmistä. Noh, kun oltiin syöty niin mentiin vielä pihalle kattomaan kojuja, jonka jälkeen kaikkien piti jo lähteä :o Tässä vaiheessa palasin Siirin ja muiden luo.

Katottiin näytöksiä aika kauan ja kävin kunnolla tutustumassa kojuihin. Löysin ja ostin Roecklin hanskat ja Kingslandin hupparin! Äitikin oli käyny ostaas Kertulle uuden huovan ja korvahupun. Lähdettiin messuilta joskus kymmenen yli seitsemän ja kotona oltiin yhdeksältä.




Ah, Roeckl! hinta 39e


Kingslandin huppari, hinta 89e.
Selästä.

Hehee, huomenna pitäisi ratsastaa Kerttu, joka on varmaan ihan sekaisin, kun sai yhden kokonaisen päivän lomaa.





14 kommenttia:

  1. Noi on kyllä niin rakkaus noi hanskat, ostin HIHS: stä tommoset enkä oo edes onnistunu hukkaan niitä vielä !jajaja olipas asiallinen otsikko :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat nuo hupa ja korvahuppu! (:

    VastaaPoista
  3. Mä taisin nähdä sut siellä :D
    Ja liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
  4. mää näin sut siinä rodeohärän edessä, olin siinä omaa vuorooni oottaa:D meinasin moikata mut en viittiny:D

    VastaaPoista
  5. järjestettiinkö sielä kumminkin kaikki näytökset tai kilpailut mitä pitikin kun nyt tuo herpesviirus epidemia suomes?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis kyl siel oli peruttu ne estekisat ja joitaki muitaki näytöksii mut niitten tilalla oli jtn muuta.

      Poista
  6. tyhmä et oo linkannu mun blogia :c nyt kukaa ei tiiä et se olin minä anu eikä kukaa muu XDDDD ps juuli ei piereskelly tänäää

    VastaaPoista
  7. nosorii en tiä sun blogia nii vaikee linkata XD ja ohho edistystä :0

    VastaaPoista
  8. Etkä ees vastannu mun kommenttiin sillee suoraa XDDD pitäis varmaa loukkaantuu

    VastaaPoista