keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Ahkera minä

Taas on ollu vähä postaustaukoa, en enää muista mitä kaikkea on tapahtunut...

Maanantaina ratsastin Kertun tosi kevyesti, menin vaa kaikki askellajit läpi. Kerttu meni ihan hyvin, vaikka keskittyminen oli välillä jossakin aivan muualla. Eilen olisin laittanut Kertun kävelykoneeseen, mutta kone otti sitten lopputilin, joten kävelytin itse Kerttua n. 20min :D

Tänään sitten Essi ratsasti Kertun. Oli kuulemma vähän villi, johtui varmaan siitä, että Kerttu oli ekaa kertaa pihalla meidän kentällä. Essin mukaan heppa vaihteli alussa joka askeleella laukkaa, mutta lopussa sitten meni hyvin. Tyypillinen Kerttu!

Kun olin hoitanut Kertun pois, menin Paronalla ratsastamaan. Aluksi mulla oli tarkoitus mennä satulalla, mutta tänään liikuntatunnilla mä väänsin mun jalkani, enkä pysty kunnolla edes kävelemään ja laittamaan siihen painoa, joten menin sitten ilman satulaa. Menin kentällä, jossa paistoi onneksi aurinko. Pansku meni aika hyvin, alussa oli vähän laiska, mutta laukkojen jälkeen alkoi heppa toimimaan tosi kivasti.



marsupilami

Huomenna mulla pitäs olla tunti, mut kattoo ny kui pystyn mennä tol jalal. Perjantaina en mee tunnille, ratsastan vaa kevyesti Kertun, koska mun sukulaiset tulee tänne. Viikonlopusta en tiedä mitä tekisin, sen näkee sitten.

Ollaa muute suunniteltu vähä noita kisoja ja valmennuksia, joihin voitas mennä. Ensi viikolla mulla on Sannan estevalmennus molemmilla hevosilla ja myös hallimestaruudet molemmilla. 9.5 on seura-estekisat meidän tallilla ja sitten 13.5 taisi olla Kari Nevalan estevalmennus. Sitten tuleekin jo 18.5 alue-estekisat Myrkyssä.

Tulipas sekava postaus, mutta antaa nyt mennä. Jahei muuten, ootte äänestäny eniten tota Hevosenvasruste-postausta, joten teen sen. Viikonloppuna varmaan teen, jos ehdin/jaksan ja tulee ehkä videopostaustakin!



4 kommenttia: