perjantai 12. huhtikuuta 2013

15 faktaa jota et tiennyt

Tuli vähä tylsää, joten päätin tehdä tämmöisen :D Mulla on pian koulutunti, josta en varmaan jaksa kirjoittaa ja huomenna Sannan valmennus, jeejee.

Faktat:

1. Oon syöny tämmöset 2 viikkoo joka päivä suklaata.....naama kiittää.

2. Oon facebook-riippuvainen, joka ainut tunti pitää käydä facessa.

3. Mä lintsaan liikaa koulusta.

4. Pidän itseäni liian usein parempana kuin toiset ihmiset...

5. Suutun liian helposti, saattaa mennä hermo ihan pikkujuttuihinki :D

6. Mä mietin liian paljon huonoja juttuja.

7. Oon taikauskoinen. Esim. en käytä yhtä ruskeeta huopaa ku jos meen sillä ratsastaa nii menee kaikki ihan huonosti :D Mulla on myös onnenhanskat.

8. Mä kuuntelen joka päivä musiikkia.

9. Mulla on viha-rakkaussuhde esteratsastukseen :D

10. Oon todella laiha, vaikka syön melkein koko ajan.

11. Mulla on joku pakkomielle käyttää XD hymiötä. Onneksi täällä olen hillinnyt sen käyttöä.

12. Me omistetaan 7 koiraa.

13. Oon käyny Thaimaassa, Turkissa, Egyptissä, Tunisiassa, Bulgariassa ja Latviassa.

14. Talvella ei huvittaisi ratsastaa yhtään.

15. Jätän kaikki asiat viime tippaan.



5 kommenttia:

  1. miks mä tiesin melkee noi kaikki ):

    VastaaPoista
  2. +++ tartutat muihin ton XD hymiön käytön !! " Syön melkein koko ajan "- no ainaki ihan totta mitens oliksää tänään kaks kertaa syömässä :DDDD

    VastaaPoista
  3. Kukaan ei tiennyt numeroa 11 :D XD

    VastaaPoista
  4. Oho samaistuin aika moneen kohtaan :D

    VastaaPoista