keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Kevät tulee

Huhhuh, tulin tallilta noin vartti sitten, joten alan kertomaan eka talleilusta.

Menin tänään aika myöhään ratsastamaan, mulla olis ollu kuudelta tunti, mutta en sitte jaksanu mennä siihen, hups... No kuitenkin, Krista auttoi mua laittaan Kerttua valmiiksi ja maneesissa olin joskus kun kello oli vähä yli kahdeksan. Oli kauheen luksusta, kun saatiin koko maneesi käyttöön. Laitoin myös radion päälle soimaan! Heti alussa, kun aloitin ratsastusta, keskityin mun ryhtiin ja käsiin. Heti alkuraveissa Kerttu rentoutui aika hyvin ja itekki olin rento. Kun otin laukkaa, heppa meni siinäkin rauhallisesti ja rentona. En tehnyt ratsin aikana mitään ihmeellistä, ihan perus ympyröitä, voltteja, väistöjä ja laukannostoja. Yritin mä mennä ilman jalustimia harjoitusravia, mutta pompin siel seläs ihanku joku perunasäkki :D  Mut muuten olin kyl tosi tyytyväinen Kerttuun ja jopa itseeni! Kiva huomata, että kummatkin ollaan kehitytty todella paljon, jos vertaa vaikka viime kuukauteen.

Kenttäkin on nyt sulanut, jee! Tosin se on viel märkä ja siel on aika paljon kiviä, mutta onneksi se pian hoidetaan ja sinnekkin pääsee pian ratsastamaan. Sais noi sateetkin loppua, koska meidän pelto muistuttaa enemmän järveä kuin peltoa.

hei olen kerttu ja olen laama.


Mun panostus kouluun on nyt vähä jääny. Eioo oikee kiinnostanu, vaikka nyt just pitäs, koska muuten en pääse sinne lukioon! Meil oli tänää matikas jtn suorien leikkauspiste juttui, esim. y=kx+b ja kaikkee tommosta, josta en tajunnu koko tunnin aikana yhtään mitään....en suosittele ottamaan soveltavaa matematiikkaa valinnaiseksi. 

Mun ekat kisat on muuten näillä näkymin hallimestaruudet, jotka siirrettiin 4.5, tai sitten oon myös miettiny tota Ypäjää, joka on 26.-28.4, mutta en tiä uskaltaako sinne lähtee...huomenna olis viimene ilmoittautumispäivä.

Anteeksi tämä postaus, jossa oli varmaan miljoona kirjoitusvirhettä ja vain yksi kuva. Yritän jatkossa panostaa! Ja hei vau, teitä lukijoita on jo 100! En olis ikinä voinu uskoo, että saan noinkin paljon lukijoita. Kommentoikaa vaan rohkeesti ja olkaa aktiivisia!


8 kommenttia:

  1. ei tarvi panostaa! tuu teuvan lukioon sisää pääsee vähä millä arvosanoilla vaan mutta olisko se raja 6½ tai jotai ;D

    VastaaPoista
  2. Ei tänne uskalla kommentoida rohkeesti ku sä oot niin pelottava...eiku..
    Haha noei mut kiva postaus vaikka kuvia olikin vaan yksi ^^

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus :) Ja söpö Kerttulaama :D

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus!:) + sul on tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
  5. kiva postaus (: varmaan kannattaa jättää noi ypäjän kisat välistä tai no jos haluut riskeerata hevoses ja samalla tulevan kisakauden nii mee vaa mut kyl noita kisoja tulee. paljon onnea hallimestaruuksiin! (:

    VastaaPoista