torstai 6. kesäkuuta 2013

Väsymys

Laiska bloggaaja ilmoittautuu eikä jaksanut kirjoittaa eilen, vaikka kuinka lupasi.

Eli siis, mulla oli Kari Nevalan valmennus tiistaina ja keskiviikkona. Tiistaina Kerttu oli ihan ok ratsastaa. Me ei tehty valmennuksen aikana mitään erityisen hankalaa, kunhan vain hypittiin ja tultiin jokunen rata vielä lopuksi. Valmennus sujui ihan hyvin, vaikka mulla tuli koko ajan yhdelle vesimatto-okserille aika huono hyppy, se jäi vähän ärsyttämään. Mutta muuten olin ihan tyytyväinen. Esteet olivat n. metrin pintaan.

Keskiviikkona mentiin vähän pidempää ja isompaa rataa. Mulla tuli muutama kerta aika huono hyppy, kun en itse ollut hereillä, mutta mun mielestä keskiviikko meni kuitenkin paljon paremmin kuin tiistain. Kerttu oli välillä aika hidas pohkeelle, ja käytin myös ekaa kertaa kannuksia hypätessä! Mentiin lopuksi rataa n. 100cm-115cm korkeudella. Kokeiltiin Kertulla myös semmoista koppia, johon se laitetaan toisinpäin, se toimi tosi hyvin ja heppa oli siellä ainakin rauhallinen.

Kuvia valmennuksesta:






Lähdetään Kangasalalle sittenkin vain yhdellä hevosella, kun ei saada sopivaa koppia noille kahdelle. Taitaa tulla aika pitkä päivä, koska metrin arvioitu aika taisi olla 16.40 ja kympin 18.30...:D Eli aika myöhään päästään kotiin! 

Muistakaa laittaa lisää kysymyksiä edelliseen postaukseen!








1 kommentti: