perjantai 14. kesäkuuta 2013

Vastaukset

Mä ja mun lupaukseni.....tässä nyt kuitenkin nää vastaukset, vaikka vähä myöhässä :D


1. Kumpi, Kerttu vai Parona? (ratsastaessa)

- Parona, se on kuitenkin paljon helpompi ratsastaa :D

2. Onko kivaa olla ilmeratsastaja? :D

- Ei!

3. Este- vai koulutunti?

- Este.

4. Kenttä vai maneesi?

- Kenttä, vaikka maneesissa on hyvä mennä talvella, mutta kenttä on silti paljon parempi!

5. Minä vai Siiri? (hevosenhoitajana):D

- Sinä B)

6. Voitto kotiin-blogi vai Bon Bon-blogi?

- Hmm, en osaa sanoa.

7. Korkein hyppäämäsi este? Kenellä?

- Kertulla 130cm.

8. Miksi vihaat anoja niin paljon?

- No en mä vois sanoo niitä vihaavani, on ne jotku ihan kivoja, mutta ehkä sen takia kun tullaan pätemään joistakin asioista.

9. Monta kertaa viikossa hyppäät?

- Paronalla 0-1 kertaa ja Kertulla 1-2 kertaa.

10. Korkein hyppäämäsi este?

- 130cm.

11. Paras valmentaja?

- Ehkä joku Kari Nevala.

12. Parhaat kouluprosentit?

- Helppo ceestä joku 64%.

13. Millä hevosella/ponilla menit ekoissa kisoissasi?

- Semmosella pienellä Karkki ponilla.

14. Mistä hevosrodusta et tykkää?

- Kaikki menee :D

15. Saanks mä varastaa sun hepat?

- Joo tuu vaa hakee 8)

16. Ooks hypänny maastoesteitä?

- Oon mä joskus jotain pieniä.

17. kaks + ja - sun hepoista ?

- Parona plussat: Kiltti ja helppo ratsastaa
  Parona miinukset: Vanha ja välillä tahmea.

  Kerttu plussat: Iso hyppykyky ja kiltti.
  Kerttu miinukset: Tammamainen ja välillä liian kuuma.

18. kai teet tän videolla ?

- Joo ei :D

19. muistathan, että oon paras ja defu myös :* ?

- Juu muistan :*

20. miks et tee videoita ?

- Editointiohjelma lagii :D

21. nää kysymykset oli parhaita eikövain ? (:

- No ei ollu !!

22. Paras hevosrotu?

- Ehkä joku puoliverinen.

23. Voisitko kuvitella olevasi kouluratsastaja joskus tulevaisuudessa?

- En ikinä :D Esteratsastaja henkeen ja vereen!

24. Kuinka pitkälle oot ajattelut edetä sun kilpauralla?

- Niin pitkälle kuin mahdollista.

25. Mitä teet vapaa-ajalla silloin, kun et oo hevostelemassa?

- Nukun.

26. Mitä odotat eniten tältä kisakaudelta ?

- Puhtaita ratoja ja onnistumisia :D

27. Entäs tältä kesälomalta ?

- En mitään.

28. Mikset osaa taivuttaa sanoja ?(:

- Osaanpas, ne on vain vähän erilailla taivutettu....:D

29. Pystytkö puhumaan avoimesti suklaa-ja limsariippuvuusongelmistasi ?

- Juuri ja juuri :/

30. Pisin sana, jonka osaat kirjoittaa ?

- Joonaonparasjakaikkitykkääsiitä.

31. Oletko tyytyväinen elämääsi ?

- Juu.

32. Jos et, niin mikset ?

- Nokun mä oon.

33. Mitä pelkäät eniten ?

- Jaa a :D

34. Unelmiesi hevonen olisi millainen ?

- Sporttinen, kiltti, herkkä, rehellinen.

35. Parasta sun huoneessa ?

- Siel on lämmin.

36. Mikä on kaikista pahin luonteenpiirre, joka ihmisessä voi olla ?

- En osaa sanoa, ehkä joku kateellisuus :D  (onks se ees luonteenpiirre?)

37. Mistä et tykkää omassa luonteessasi ?

- Äkkipikaisuudesta.

38. Parasta sinussa omasta mielestäsi ?

- Oon iha kiva.

39. Vietätkö liikaa aikaa naamakirjassa ?

- Juu ehkä vähä.

40. Onko surullista, kun vaan albumi saa tykkäyksiä eikä kuvat ?:(

- Kyllä!!

41. Millainen on peruspäiväsi nyt lomalla ?

- Semmonen et yritän päästä joskus hyvän sään aikaan sängystä pois, sitten tallille, siellä menee koko päivä, syön ehkä jossakin välissä, tulen koneelle illalla ja meen nukkumaan joskus myöhään.

42. Kauanko nukut suurinpiirtein yössä ?

- Nyt täs lomalla jotain 9-11h

43. Paras leffa, jonka oot nähny ?

- No en tiä :D

44. Uskotki, että "uneja" on tulevaisuuden trendisana ?

- Joo tottakai!!

45. Mitä et ole koskaan tehnyt ?

- Kiivennyt Mount Everestille.

46. Miksi et tykkää jääkiekosta ?

- Koska olen erilainen nuori.

47. Suurin puhelinlaskusi eiku vai onks se puhelasku ?

- Emt, ehkä joku 50e :D

48. Enkös mä ookki paras?

- Joo :3

49. Minkälaisena ratsastajana näät ittes kymmenen vuoden päästä?

- Kilpailevana, paljon parempana ratsastajana :D

50. Hyvät ja huonot puolet itsessäsi ratsastajana?

- Hyvät: Noudatan ohjeita ja en luovuta.
  Huonot: Joskus menee hermo hevosiin.

51. minun kysymys varastettii!:< enkös ookki paras ikinä missään maailmassa?

- Hahah joo :D

52. mikä sun keskiarvo oli?

- 7,2.

53. kumpi mielummi pansku vai kerttu?

- En mä tämmösiin osaa vastata!

54. millon viimeks kävit syömässä muitten kuivat leivät?

- Eilen muhahaha.

55. kuvaile itsees :)

- Toi ei ollu kysymys, mut oon aika paras (;

56. hyvät ja huonot puolet ratsastuksessa?

- Hyvät: Kivaa ja kehittävää.
  Huonot: Vie paljon aikaa ja joskus rasittavaa.

57. hyvät ja huonot puolet kertussa ja panskussa?

- Tähän vastasin jo aiemmin.

58. minkä tasoiseks luokittelisit itses ratsastajana?

- Oon huono arvioimaan, mut oon ehkä joku heikko heB ja re 110-120.

59. ömmm eka asia mikä tulee mieleen kun ajattelet..?öö porkkanoita?:)

- Porkkanoita...??XD

60. millo on ne kalajoen kisat? porukat muute sano et se onnituuuu!:)

- Katso Kipasta (; Ja juu :D

61. lempiblogi? miksi?

- En osaa valita vain yhtä, mutta kaikki jotka ovat tuossa lempiblogi-listassani tuossa reunassa!

62. paras tallikaveri?

- Prista

63. paraskaveri?

- En osaa valita.

64. mihin muuttaisit jos saisit valita?

- Joku Hollanti tai Belgia olis varmaan kiva.

65. miksi ei saa anonyymit kommentoida

- Koska ne on ollu tuhmia.

66. ootko aina ollu enemmän esteratsastaja?

- Joo :D

67. Voiks laulaa mulle XD

- Joo et haluu kuulla mun laulamista XD

68. Mitä kuuluu ?

- Hyvää (:

68. Oonko kiva?

- Oot ihan ok.

69. Onko Ognik tui?

- Joo :33 sniibels

70. Mitä tavoitteita tälle kaudelle?

- No ei mulla mitään kovin suuria tavoitteita ole. Kisata 110 ja 120 tasolla menestyen.

71. Monta kertaa oot tippunu?

- Lähemmäs 20 kertaa :D

72. Miksi olet noin pieni?

- En oo pieni edelleenkään!! sä oot B)

73. Lempivarusteet?

- Kypärä ja hanskat.

74. Milloin kisaat GP?

- Sitten ku säki!

75. Onko sulla ikinä murtunu mitään hevosen takii?

- Ei :D





8 kommenttia:

  1. Hyvä poona sait tän valmiiks! Mut mä oon kyllä parhai ehdottomasti. :)

    VastaaPoista
  2. eiks sun pitäis kisata gpa:ta? ;)

    VastaaPoista
  3. " koska olen erilainen nuori "

    No se on kyllä totta XD

    VastaaPoista
  4. Parhaat tallikaverisi ovat kyllä Prista ja Svenska;DD

    VastaaPoista
  5. et tykänny mun kysymyksistä ? :( mut hyvä et myönsit et oon paras ft. defu :*

    VastaaPoista
  6. siis toi kysmys nro 69 oli paras ;)

    VastaaPoista
  7. ooks sä käynny kisaa koskaa messilän tallilla?:)

    VastaaPoista