maanantai 10. kesäkuuta 2013

Kisapostaus

Aloitan ensimmäisenä niistä kisoista.

Lauantaina lähdettiin vasta n. yhden aikaan päivällä kohti Kangasalaa ja perillä oltiin neljältä. Kisat oli aika paljon myöhässä, melkein tunnin. Siinä sitten odoteltiin, että mun luokka alkaisi. Mulla oli tosi tylsää, kun en saanut edes kisahoitajaa mukaan, mutta onneksi kisoissa oli kuitenkin pari tuttua joiden kanssa juttelin.
   Metrin rataantutustuminen alkoi vasta joskus puoli kuudelta, rata oli aika simppeli, vain 8 estettä. Arvostelu oli ihanneaika, jota en ole ikinä mennyt ennen näitä kisoja! Ajaksi oli määritetty 69 sekuntia. Mä lähdin viimeisten joukossa, joten jäin katselemaan ratoja. Useimmat menivät aika lujaa, tai ainakin moni sai ajakseen alle 60 sekuntia! Mulla oli siis suunnitelmana tehdä tosi pitkät tiet ja ihan normaali tahti laukassa. Verkassa Kerttu oli ihan ok, välillä ei oikein keskittynyt kuuntelemaan apuja, mutta kyllä se lopuksi sitten ihan hyvä oli. Ratakin meni hyvin, kaikki hypyt osuivat suht hyvin ja Kertrood kuuntelikin paljon paremmin kuin verkassa! Luulin, etten pärjäisi tässä luokassa, mutta yllätyksekseni sain ajakseni 69.51! Tulin tällä ajalla toiseksi, voittajan aika oli 69.08 :D Tämä arvostelu taisi tulla yhdeksi suosikikseni (;

Kymppi sitten alkoi aika myöhään, en edes muista milloin. Lähdin taas viimeisten joukossa, joten sain taas odottaa. Arvostelu oli 367.1(A2/C). Rata oli aika yksinkertainen, ei mikään haastava! Verkassa hypyt eivät meinanneet aluksi oikein onnistua, mutta kyllä Kertrood muuten oli ok. Tavoitteena oli saada puhdas rata, ei niinkään nopea aika. Rata meni tosi hyvin, nollat tuli! Uusinnassa menin sitten vähän lujempaa, mutten tehnyt mitään kovin pieniä teitä. Mun aika oli ihan hyvä, ja päästiin sijalle 8, jee! Metrin luokassa oli yli 50 lähtijää ja kympissä yli 40, joten tosi hyvin meni. Kisoista lähdettiin vähän yli yhdeksän jälkeen ja kotona oltiin joskus puoliltaöin...:D  Mulla ei valitettavasti ole videoita mun radoista, koska ei muistettu ottaa kameraa mukaan, enkä löytänyt kuviakaan kuvaajien kuvasivuilta :/

Seuraavat kisat ovat sunnuntaina Alavudella, luokkina 100 ja 110. Sitä seuraavat kisat ovat ehkä kuun lopussa Tampereella, jossa menen ehkä 110 ja 120, hui!

Menkääs muuten kattomaan toi Paronan esittelysivu, kun vihdoinkin sain senkin valmiiksi.
Kysymyspostauksen vastaukset teen huomenna!



5 kommenttia:

  1. Liityin lukijaks! :) Näin sut muuten sunnuntaina Seinäjoella raviskalla(?). Ite olin töissä siel.

    http://hannasponylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä olin siellä kisahoitajana :D

      Poista
    2. juu, nii vähä arvelinki :D kaverin kans pähkittiin varmaan puol tuntii ennen ku keksittiin kuka sä oot xd

      Poista