perjantai 28. kesäkuuta 2013

Oho, taas tää blogi jäi unholaan. Kerron nyt nopeasti ja lyhyesti asioista.

Maanantaina siis oltiin klinikalla, Kerttu sai siellä sen kiimapiikin. Kaikki sujui hyvin. Nyt Kerttukin on vähän jo rauhoittunut, pystyn laittamaan sen karsinassakin valmiiksi.

Tiistaina muillä oli sitten Sannan estetunti Kertulla. Tunti ei mennyt hyvin, kieltoja tuli enemmän kuin laki sallii ja vieläpä liian pienille esteille. Mutta sen ainakin opin, että jalat pitää olla kiinni ennen estettä....

Keskiviikkona ratsastin koulua Kertulla. Sekään ei mennyt sitten kovin hyvin, heppa oli hieman innokkaalla päällä. Myös ötökät häiritsivät aika paljon. Mutta positiivista oli kuitenkin se, että heppa ei ollut hidas pohkeelle.

Torstaina kävelytin Kerttua vain maneesissa ja Paronalla menin koulua. Paronalla on ollut nyt hieman lomaa, mutta ei se sitä ainakaan ole haitannut. Tänään mun olis tarkoitus mennä Kertulla ihan peruskoulua. Me muuten myös vaihdetaan kuolaimet takaisin omppuniveliin, kun ei noi kolmipalat sittenkään ole niin hyvät. Mulla on myös huomenna kisat, menen siellä 110 ja 120 luokat....saa nähdä mitä siitäkin tulee! Tavoitteena päästä kummatkin radat läpi.

Ainiin, eräs kaunis päivä Jaana oli meillä kuvaamassa mun ratsastusta ja pitämässä mulle seuraa (: Tästäkin on jo aika kauan, mutta laitanpahan nämä kuvat silti. Kerttu oli aika vauhdikkaalla päällä tuolloin, enkä mäkään osannut oikein ratsastaa vaihteeksi, joten ei kiitos valituksia....








Kaikki kuvat (c) Jaana.


Meidän pieni kisamiitti muuten vähä epäonnistuu, koska kaikki feidaa meidät. Mutta onneksi Delfi pitää mulle seuraa huomenna!







5 kommenttia: