perjantai 19. heinäkuuta 2013

Kerron nyt pikaisesti tapahtumat.

Keskiviikkona hyppäsin Kertulla, Kerttu meni ihan hyvin, mutta itse sähläsin koko ajan. Mä sukelsin ihan liikaa joka kerta hypyssä. Sitten paikatkaan ei välillä oikeen osuneet. Välillä oli myös pienoisia kontrolliongelmia, ne johtuivat välillä tosta mun ylisukeltaneista myötäyksista ja välillä kuolaimesta. Pitäis saada se nivel, mutta kun ollaan vähän hitaanpuoleisia hankkimaan ne....

Torstaina ja perjantaina menin ihan normaalia koulua.

Tänään mun sisko koitti vähäsen hypätä Paronalla. Mä ekaksi alkuverkkasin sen sille ja sitten sen jälkeen mun sisko meni selkään ja alkoi tulla ravissa ristikkoa. Parona hyppäs hyvin, vaikka vähän kuumuikin. Lopuksi ne hyppäs jonkun 85cm pystyn. Paronan jälkeen, vähän illemmalla, minä juoksutin Kertun. Sekin meni ihan hyvin, välillä ei oikein tajunnut mitä yritin pyytää siltä :D

Huomenna olisi tarkoitus laittaa Kerttu kävelykoneeseen ja Paronalla sitten tuupata.

Kokkolan kisat jää muuten välistä, koska mennään silloin yhden sukulaisen rippijuhliin. Mutta mennään 27 päivä Luvialle kisoihin! Siellä menen luokat 105 ja 115. Vähän jännittää toi 115, koska siinä on arvostelu AM5, eli jos pääsen uusintaan, niin esteet nousee sinne 120-125 korkeuteen....mutta joo, yritetään pysyä hengissä!

Tästä tuli vähän tylsä postaus, yritin jotain vanhoja kuviakin laittaa, mutta tästä koneesta on kaikki kuvat ja videot poistunut, kivakiva.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti