lauantai 23. maaliskuuta 2013

Onnistunut kisareissu

Tänään siis oli Porissa alue-estekisat. Lähdettiin ajamaan Poriin joskus klo 10 ja mukana oli isä ja kisahoitajana Katri. Oltiin hyvissä ajoin paikalla, oli menossa vasta 80cm palkintojenjako. Mentii sitte näyttään paperit Katrin kans ja katottiin hetken 90 luokkaa. Sitte pia pitikin ottaa jo heppa pois ja alkaa varustamaan sitä. Heti kun oltiin saatu Kerttu valmiiksi, menin tutustumaan metrin rataan. Rata oli kyllä tosi helppo ja vain 7 estettä! Menin tutustumisen jälkeen selkään ja kävelin pihalla. Käveltyäni jonku aikaa, oli mun vuoro mennä verkkaamaan. Verkassa oli tosi ahdasta, kun se oli siinä maneesin toisessa päädyssä. Kaikki tuli eteen ja koko ajan piti väistellä. Hypytkään ei olleet mitään parhainta ja verkka meni vähän sekalaisesti. Mun nimi kuulutettiin ja sainkin jo mennä radalle, tuli pikkasen kiire. En onneksi hätäillyt, vaan tervehdin tuomaria ja nostin laukan. Koko rata meni mun mielestä aika hyvin ja saatiinkin 0/0vp (: Odotettiin siinä sitten tuloksia. Kun sijoittuneet vihdoin kuulutettiin palkintojenjakoon, ei siinä sanottu mun nimeä. Odotettiin sitten 110 rataantutustumista.
   110 rata oli sitten pikkasen vaikeempi. Tai no, ei sekään mikään kauhean haastava ollut, mutta muistettavaa enemmän. Menin tutustumisen jälkeen selkään, hetken käveltyäni menin verkkaan ja mulle tuli aika kiire, koska lähdin kolmantena ja ensimmäinen oli jo radalla :D  Hyppäsin siinä parit hypyt jotka meni ihan OK. Sitten mut kuulutettiin radalle, eikä mua oikeestaan jännittänyt ollenkaan. Nostin laukan ja lähdin. Rata meni mun mielestä hyvin mun ekaksi kympiksi! Pari kertaa tuli vähän hassuja hyppyjä ja uusinnassa meinasin unohtaa mennä sarjan joten siihen tuli vino hyppy. Mutta muuten meni oikein mallikkaasti. Kun tulokset kuulutettiin, en ollut uskoa sitä, koska minä voitin sen luokan! En oo ikinä voittanut mistään kisoista ja nyt menin ekaa kertaa kympin ja heti voitto. Todella hyvä päivä oli. En nyt selittele enempää, painakaa TÄSTÄ niin pääsette katsomaan mun kisaradat (:


(c) Katri







6 kommenttia: