lauantai 9. maaliskuuta 2013

laiska bloggaaja

Mun piti eilen ja toissapäivänä kirjoittaa mutta se vähä jäi :D

Tänään oltiin Ilmajoella alue-estekisoissa. Menin luokat 90 ja 100. Heräsin aamul siin joskus 7.10 ja menin heti tallille. Vietiin hepat ulos, siivottii talli ja sitte joskus ysiltä lähdettii kohti Ilmajokea. Kun päästiin perille, oli paljon aikaa. Käynnissä oli vasta 70 seuraluokka (meidän piti tulla aikasemmin ku meidän kyydis tuli krista ponillansa 80) ja sitte siin katottii vaan niitä ratoja, syötiin ja popitettiin autos jtn musaa.
   Kun 80 luokka alkoi olla loppumaisillaan, otettiin heppa ulos kopista, laitettiin kamat päälle ja menin tutustumaan rataan. Rata oli aika helppo. Olin vasta kolmannessa verkkaryhmässä, joten menin vielä katsomaan muiden ratoja. Sitten kun mun verkka alkoi lähestyä, menin selkään ja otin vähän ravia. Saatii mennä maneesiin ja aloin ottaa laukkaa, Kerttu tuntui hyvältä. Verkassa tuli hyviä hyppyjä ja sitte pian tulikin jo mun vuoro mennä rata. Meni hyvin. Saatiin 0/0vp ja olin 10/30? Nomutta kuitenkin, tästä radasta ei ollut videota. Annoin hepan iskälle talutettavaksi ja menin itse syömään evästä. 100 luokka alkaisi vasta hetken päästä.
   Kun 90 luokan palkintojenjako loppui, menin tutustumaan rataa. Rata oli aika helppo taas, pari vähän haastavampaa linjaa oli. Menin nopeesti hepan selkään, koska olin ekassa verkkaryhmässä. Verkassa heppa tuntui taas hyvältä, tosin tuli ehkä vähän liian kaukaa hyppyjä. Menin pihalle hetkeksi kävelemään ja odottamaan omaa vuoroani, kunnes nimeni kuulutettiin ja menin maneesiin. Mua jännitti aluksi, mutta sitten sekin vähän laantui onneksi kun lähdin radalle. Eka este meni hyvin, toiselle esteelle piti kaartaa aika pieni tie, ja sitten mä käskin Kerttua ehkä vähän liikaa, jonka seurauksena se venytti laukkaa liikaa ja tuli laakahyppy --> puomi putos. Siinä vähä sekaannuin ja tuli vähän hassu hyppy seuraavalle esteelle, selvittiin siitäkin  ja loppurata meni sitten hyvin. Ihan tyytyväinen kuitenkin oon, koska toi maneesi oli kuitenkin tosi pieni. Ja sentään mä sain kvaalit hallimestaruuksiin! Seuraavat kisat on varmaan 2 viikon päästä Porissa, jossa meen 90 ja 100 ja jos siellä menee puhtaasti nii meen Niinisalos 30.3 100 ja 110. Ja ainiin mulla on ehkä ens viikol aluevalmennukset, jos niihin tulee tarpeeks porukkaa :) Laitan vielä tähän mun metrin radan.


Kommenttia?



3 kommenttia: