tiistai 24. syyskuuta 2013

I'm alive

Mun on pitänyt postailla aikaisemmin, mutta jotenkin en vain saanut aikaiseksi. Paljon on tapahtunut, enkä edes enää muista kaikkea!

Olin siis joku aika sitten Kristan kisahoitajana Tampereella. Herätys oli neljän maissa aamulla ja kotiin pääsin kuudelta illalla, eli pitkä päivä oli. Koko päivä oli kiva, vaikka välillä väsytti aika paljon. Matkaseura oli paras!

Kertun kanssa ollaan treenattu ihan normaalisti. Tuuppailin yhdessä vaiheessa aika paljon, mutta viime viikolla otin pari kertaa hyppyjäkin. Heppa on toiminut ihan hyvin, välillä aika vaihtelevasti.

Paronan kanssa en ole oikein ehtinyt tehdä paljon mitään. Mun sisko meni silloin niissä talent-kisoissa joku aika sitten 30-50 ja 60-70 luokat ja kummastakin tuli puhdas rata. Muuten Paronalla onkin ollut aika rentoa. Voisin tällä viikolla vetää sen kanssa kunnon tuuppaustreenit.

Sunnuntaina olin tallilla Kristan ja Sannin kanssa. Kuvattiin aika paljon järkkäreillä tuona päivänä. Mä henkilökohtaisesti tykkään kuvata, vaikka yleensä ne kuvat onkin ihan huonoja. Mutta harjoitus tekee mestarin! Laitan tähän nyt kuvia sunnuntailta. Maastokuvat eivät ole parhaimmasta päästä, koska kuvasin samalla kun pyöräilin.

meidän hirmu maastoeste










nähtiin tämmönen karvatti matkan varrella




Päätettiin muuten, että mennään vielä pariin kisoihin. Haluan pysyä rankinglistassa 10 parhaan joukossa, koska sitten me saataisiin Myrkyssä maneesimaksu ilmaiseksi! Seuraavat kisat ovat Niinisalossa 12.10, eli ei kovin pitkä aika enää. Sitä seuraavat kisat ovat Ilmajoella.

Tykkäsittekö muuten kun postauksessa oli näin paljon kuvia?












3 kommenttia: