sunnuntai 25. elokuuta 2013

Blogi on herännyt kuolleista

Mulla oli hetken aikaa blogi poistettuna, syynä oli se, että kiinnostusta ei vain ollut. Nyt kuitenkin heräsi taas kiinnostus ja päätin kirjoittaa teille tapahtumista.

Lukio on alkanut ihan hyvin käyntiin. Mulla on ihan ok lukujärjestys, ei onneksi kovin rankka tai mitään. Seuraava jakso tuleekin olemaan hieman kauheampi. Läksyjä tulee ihan kohtalaisesti, niihin mun pitäisi panostaa vähän enemmän. Eiköhän tämä koulu ala sujumaan sitten kun pääsen kunnolla vauhtiin!

Kertun kanssa oltiin 17 päivä alue-estekisoissa Seinäjoella. Sää oli siellä koko ajan ihan surkea, melkein koko ajan satoi. Menin luokat 100 ja 110-120. Metrin verkassa Kerttu oli ihan ok, parempikin olisi voinut olla. Radalla sitten otettiin heti toiselle esteelle kielto, maailman turhin kielto ikinä. Päästiin onneksi toisella kerralla yli. Seuraavan kerran kiellettiin esteelle numero 7. Se oli ihan tavallinen pysty, jonka alla oli valkoinen laatikkojuttu. Kerttu kyttäsi sitä jo kaukaa ja muka pelkäsi sitä. Luokan tuloksena oli hylätty tulos ja ärsyyntynyt kuski.

Seuraavan luokan verryttelyssä hyppäsin aika pieniä esteitä, ihan vain varmuuden vuoksi. Rata ei sitten mennytkään niin hyvin, kiellettiin ulos heti ensimmäisellä esteellä...! Oli kyllä niin turhautunut tunne silloin, että olisin voinut vajota maan alle.


Viime viikonloppuna, lauantaina, olimme taas alue-estekisoissa, tällä kertaa Niinisalossa. Tällä kertaa menin miniluokat 90 ja 100. Kisoissa paistoi onneksi koko päivän aurinko ja muutenkin kisapaikka oli tosi kiva! Osallistujia ei ollut kovin paljon, joten kisat etenivät nopeasti. Ysikympin verkassa Kerttu oli vähän tahmea, saattoi ehkä johtua siitä, että verryttely oli maneesissa. Mun ei tarvinnut kauan odottaa, kunnes mun nimi jo kuulutettiin. Pihalla Kerttu onneksi syttyi ja laukkakin parani huomattavasti. Rata meni hyvin, nollat tuli ja 4.sija!





Metrin verryttely sujui vähän paremmin, ei otettu kauheasti hyppyjä. Ratakin meni hyvin, paremmin kuin ysikympin rata. Saatiin taas 0vp ja 2.sija! Olin tosi tyytyväinen hevoseen. Sekunnin kun oltaisiin menty lujempaa niin oltaisiin voitettu.






Tässä vielä muutamia kuvia:



Kiitos Ellalle kun piti mulle seuraa koko kisojen ajan ja kuvasi mun radat!





Nyt olisi suunnitelmissa lähteä perjantaina aikaisin Kalajoelle "Hyppää Venetsialaisiin" kisoihin! Siellä vietämme kolme päivää. Ekana päivänä hyppään 90 ja 100, toisena päivänä 100 ja 110 ja kolmantena 110. Toivottavasti siellä menisi yhtä hyvin kuin Niinisalossa. Postailen seuraavaksi varmaan sunnuntaina, näkemisiin.

12 kommenttia:

  1. hehehe :* kertsu on kyllä super ja säkin!! kalajoella vedätte vaa viel vähintää yhtä hyvin!

    VastaaPoista
  2. Haha mä oon kans tulossa venetsialaisii perjantaina samoihin luokkiin :D

    VastaaPoista
  3. :) Ite olin Seinäjoen kisois ratahenkilökunnassa töissä :) Onnee sijoituksista Niinisalos!! :)

    VastaaPoista
  4. hyvä te ja hyvin te kalajoellakin vedätte!! :3

    VastaaPoista
  5. Vitsi säikähdin sillon ku huomasin että "eikä nyt se blogi on poistettu":DD Ei saa säikytellä tollai.. :))

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus ja onnee hyvin menneistä kisoista, + tsemppiä tuleviin :)

    Haastoin siut miun blogissa:
    http://miiajajymy.blogspot.fi/2013/08/kesakuvahaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kannustuksesta :) mut tota haastetta en pysty tekemään ku ei ole mitään kuvia viime kesästä :/

      Poista